• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه
  • ثبت نام
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
arrow مقالات آماده انتشار
arrow شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 10 (1398)
دوره دوره 9 (1397)
شماره شماره 35
شماره شماره 34
شماره شماره 33
شماره شماره 32
دوره دوره 8 (1396)
دوره دوره 7 (1395)
دوره دوره 6 (1394)
دوره دوره 5 (1393)
دوره دوره 4 (1392)
دوره دوره 3 (1391)
دوره دوره 2 (1390)
دوره دوره 1 (1389)
تقی زاده, هادی, سورگی, سیروس, زاهدی راد, حلیمه. (1397). تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 9(34), 95-111.
هادی تقی زاده; سیروس سورگی; حلیمه زاهدی راد. "تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص". فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 9, 34, 1397, 95-111.
تقی زاده, هادی, سورگی, سیروس, زاهدی راد, حلیمه. (1397). 'تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص', فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 9(34), pp. 95-111.
تقی زاده, هادی, سورگی, سیروس, زاهدی راد, حلیمه. تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 1397; 9(34): 95-111.

تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص

مقاله 7، دوره 9، شماره 34، پاییز 1397، صفحه 95-111  XML اصل مقاله (458.95 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
هادی تقی زاده email 1؛ سیروس سورگی2؛ حلیمه زاهدی راد3
1دکترای روان شناسی تربیتی، مدرس دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید باهنر بیرجند، بیرجند، ایران
2دانشجوی دکتری روان‌شناسی تربیتی، گروه روان شناسی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
3کارشناس ارشد روان‌شناسی بالینی، کارشناس مشاوره تربیتی-تحصیلی آموزش و پرورش بیرجند، بیرجند، ایران
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 11
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 22
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.