صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ثبت نام
صفحه اصلی
فهرست مقالات
مشخصات مقاله
|
|
|
ارجاع به این مقاله
RIS
EndNote
BibTeX
APA
MLA
Harvard
Vancouver
|
اشتراک گذاری
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 10 (1398)
دوره 9 (1397)
شماره 35
شماره 34
شماره 33
شماره 32
دوره 8 (1396)
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
تقی زاده, هادی, سورگی, سیروس, زاهدی راد, حلیمه. (1397). تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص.
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 9(34), 95-111.
هادی تقی زاده; سیروس سورگی; حلیمه زاهدی راد. "تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص".
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 9, 34, 1397, 95-111.
تقی زاده, هادی, سورگی, سیروس, زاهدی راد, حلیمه. (1397). 'تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص',
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 9(34), pp. 95-111.
تقی زاده, هادی, سورگی, سیروس, زاهدی راد, حلیمه. تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص.
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 1397; 9(34): 95-111.
تبیین نقش مهارت های عصب روان شناختی کنش های اجرایی مغز در عملکرد یادگیری دانش آموزان ناتوان یادگیری خاص
مقاله 7
،
دوره 9، شماره 34
، پاییز 1397
، صفحه
95-111
اصل مقاله (
458.95 K
)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
هادی تقی زاده
1
؛
سیروس سورگی
2
؛
حلیمه زاهدی راد
3
1
دکترای روان شناسی تربیتی، مدرس دانشگاه فرهنگیان، پردیس شهید باهنر بیرجند، بیرجند، ایران
2
دانشجوی دکتری روانشناسی تربیتی، گروه روان شناسی، واحد بیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
3
کارشناس ارشد روانشناسی بالینی، کارشناس مشاوره تربیتی-تحصیلی آموزش و پرورش بیرجند، بیرجند، ایران
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 11
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 22