امیری, فاطمه, ویسکرمی, حسن علی, سپهوندی, علی محمد. (1397). اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر خلاقیت هیجانی و نشاط ذهنی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 9(33), 47-57.
فاطمه امیری; حسن علی ویسکرمی; علی محمد سپهوندی. "اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر خلاقیت هیجانی و نشاط ذهنی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه". فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 9, 33, 1397, 47-57.
امیری, فاطمه, ویسکرمی, حسن علی, سپهوندی, علی محمد. (1397). 'اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر خلاقیت هیجانی و نشاط ذهنی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه', فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 9(33), pp. 47-57.
امیری, فاطمه, ویسکرمی, حسن علی, سپهوندی, علی محمد. اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر خلاقیت هیجانی و نشاط ذهنی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 1397; 9(33): 47-57.
اثربخشی آموزش تنظیم شناختی هیجان بر خلاقیت هیجانی و نشاط ذهنی دانشآموزان تیزهوش دوره اول متوسطه