• صفحه اصلی
  • مرور
    • شماره جاری
    • بر اساس شماره‌های نشریه
    • بر اساس نویسندگان
    • بر اساس موضوعات
    • نمایه نویسندگان
    • نمایه کلیدواژه ها
  • اطلاعات نشریه
    • درباره نشریه
    • اهداف و چشم انداز
    • اعضای هیات تحریریه
    • همکاران دفتر نشریه
    • اصول اخلاقی انتشار مقاله
    • بانک ها و نمایه نامه ها
    • پیوندهای مفید
    • پرسش‌های متداول
    • فرایند پذیرش مقالات
    • اخبار و اعلانات
  • راهنمای نویسندگان
  • ارسال مقاله
  • داوران
  • تماس با ما
 
  • ورود به سامانه
  • ثبت نام
صفحه اصلی فهرست مقالات مشخصات مقاله
  • ذخیره رکوردها
  • |
  • نسخه قابل چاپ
  • |
  • توصیه به دوستان
  • |
  • ارجاع به این مقاله ارجاع به مقاله
    RIS EndNote BibTeX APA MLA Harvard Vancouver
  • |
  • اشتراک گذاری اشتراک گذاری
    CiteULike Mendeley Facebook Google LinkedIn Twitter
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شماره‌های پیشین نشریه
دوره دوره 9 (1397)
دوره دوره 8 (1396)
شماره شماره 31
شماره شماره 30
شماره شماره 29
شماره شماره 28
دوره دوره 7 (1395)
دوره دوره 6 (1394)
دوره دوره 5 (1393)
دوره دوره 4 (1392)
دوره دوره 3 (1391)
دوره دوره 2 (1390)
دوره دوره 1 (1389)
آفاقی, یاسر, آهنگری, الهه, طحان, محمد. (1396). اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 8(31), 31-41.
یاسر آفاقی; الهه آهنگری; محمد طحان. "اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون". فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 8, 31, 1396, 31-41.
آفاقی, یاسر, آهنگری, الهه, طحان, محمد. (1396). 'اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون', فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 8(31), pp. 31-41.
آفاقی, یاسر, آهنگری, الهه, طحان, محمد. اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 1396; 8(31): 31-41.

اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون

مقاله 3، دوره 8، شماره 31، زمستان 1396، صفحه 31-41  XML اصل مقاله (608.85 K)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
یاسر آفاقی1؛ الهه آهنگری2؛ محمد طحان* 3
1دانشجوی دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاداسلامی، تهران، ایران
2مدرس دانشگاه، گروه روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، کاشمر، ایران
3باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحدبیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 121
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 472
صفحه اصلی | واژه نامه اختصاصی | اخبار و اعلانات | اهداف و چشم انداز | نقشه سایت
ابتدای صفحه ابتدای صفحه

Journal Management System. Designed by sinaweb.