صفحه اصلی
مرور
شماره جاری
بر اساس شمارههای نشریه
بر اساس نویسندگان
بر اساس موضوعات
نمایه نویسندگان
نمایه کلیدواژه ها
اطلاعات نشریه
درباره نشریه
اهداف و چشم انداز
اعضای هیات تحریریه
همکاران دفتر نشریه
اصول اخلاقی انتشار مقاله
بانک ها و نمایه نامه ها
پیوندهای مفید
پرسشهای متداول
فرایند پذیرش مقالات
اخبار و اعلانات
راهنمای نویسندگان
ارسال مقاله
داوران
تماس با ما
ورود به سامانه
ثبت نام
صفحه اصلی
فهرست مقالات
مشخصات مقاله
|
|
|
ارجاع به این مقاله
RIS
EndNote
BibTeX
APA
MLA
Harvard
Vancouver
|
اشتراک گذاری
مقالات آماده انتشار
شماره جاری
شمارههای پیشین نشریه
دوره 9 (1397)
دوره 8 (1396)
شماره 31
شماره 30
شماره 29
شماره 28
دوره 7 (1395)
دوره 6 (1394)
دوره 5 (1393)
دوره 4 (1392)
دوره 3 (1391)
دوره 2 (1390)
دوره 1 (1389)
آفاقی, یاسر, آهنگری, الهه, طحان, محمد. (1396). اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون.
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 8(31), 31-41.
یاسر آفاقی; الهه آهنگری; محمد طحان. "اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون".
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 8, 31, 1396, 31-41.
آفاقی, یاسر, آهنگری, الهه, طحان, محمد. (1396). 'اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون',
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 8(31), pp. 31-41.
آفاقی, یاسر, آهنگری, الهه, طحان, محمد. اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون.
فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی
, 1396; 8(31): 31-41.
اثربخشی بازی درمانی به شیوه شناختی-رفتاری بر مشکلات رفتاری کودکان مبتلا به سندرم داون
مقاله 3
،
دوره 8، شماره 31
، زمستان 1396
، صفحه
31-41
اصل مقاله (
608.85 K
)
نوع مقاله: مقاله پژوهشی
نویسندگان
یاسر آفاقی
1
؛
الهه آهنگری
2
؛
محمد طحان
*
3
1
دانشجوی دکتری روانشناسی و آموزش کودکان استثنایی، واحد علوم و تحقیقات، دانشگاه آزاداسلامی، تهران، ایران
2
مدرس دانشگاه، گروه روانشناسی و علوم تربیتی، دانشگاه پیام نور، کاشمر، ایران
3
باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، واحدبیرجند، دانشگاه آزاد اسلامی، بیرجند، ایران
آمار
تعداد مشاهده مقاله: 121
تعداد دریافت فایل اصل مقاله: 472