سهرابی, فرامرز, فرخی, حسین, مصطفی پور, وحید. (1396). اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 8(28), 9-22.
فرامرز سهرابی; حسین فرخی; وحید مصطفی پور. "اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان". فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 8, 28, 1396, 9-22.
سهرابی, فرامرز, فرخی, حسین, مصطفی پور, وحید. (1396). 'اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان', فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 8(28), pp. 9-22.
سهرابی, فرامرز, فرخی, حسین, مصطفی پور, وحید. اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان. فصلنامه روان شناختی تحلیلی شناختی, 1396; 8(28): 9-22.
اثربخشی مداخله مبتنی بر نظریه ذهن و آموزش مهارتهای اجتماعی بر نشانههای اختلال سلوک در کودکان